Livrare

* Luni - Joi : 9 -17

* Vineri : 9-14

Anne' s Bijoux vă pune la dispoziție urmatoarea metoda de livrare:

- Prin firma de curierat FAN COURIER , livrare in 1-2 zile, din momentul expedierii, mai puțin in perioadele aglomerate, când se depășesc aceste termene !

EXPEDIEREA COMENZILOR SE FACE DOAR PRIN FAN COURIER, excepție fac situațiile în care firma de curierat nu acoperă zona în care locuiți, în această situație expedierea se face prin POȘTĂ .

!!! COSTUL DE LIVRARE ESTE SUPORTAT DE CATRE CUMPĂRĂTOR ȘI ESTE ÎN VALOARE DE 16 RON . Noi nu stabilim în mod independent costurile de transport și nu suntem beneficiarii acestei sume.

În zonele care nu sunt sub acoperirea firmei de curierat se platesc kilometri suplimentari ! Suma aferentă kilometrilor suplimentari se facturează separat și este suportată, în totalitate, de cumparator.

Comenzile care au kilometri suplimentari, dacă se solicită expedierea prin Fan Courier, le expediem doar dacă plata se face în avans !

Înaintea procesării unei comenzi veți fi contactați telefonic pentru a confirma comanda, în cazul in care cel care a plasat-o nu răspunde la telefon și nici nu ne suna, la sfârșitul zilei comanda se anulează.

NU EXPEDIEM COMENZILE CARE NU AU FOST CONFIRMATE TELEFONIC !

Termenul de expediere este de 1- 2 zile de la lansarea comenzii, exceptând perioadele foarte aglomerate . NICIODATĂ NU DEPĂȘIM ACESTE TERMENE FĂRĂ ÎNȘTIINȚAREA PREALABILĂ A CUMPĂRĂTORULUI. Comenzile plasate vinerea, dupa ora 13, vor fi expediate luni, sau, în măsura în care ne permite timpul, în aceeași zi.

Sâmbetele și duminicile sunt zile libere.

În momentul predării coletului catre firma de curierat veți primi un mesaj de înștiințare, prin email, împreuna cu AWB-ul coletului.

COMENZILE EXPEDIATE VINEREA VOR FI LIVRATE LUNI DE CĂTRE FIRMA DE CURIERAT!

Termenii și condițiile prezentate respectă legislația în vigoare: Legea 365/2002 privind comerțul electronic și Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanță.

Transportul in Piatra Neamt este gratuit pentru comenzile cu plata efectuata in cont. Inainte de a plasa o comanda va rugam sa ne contactati telefonic pentru a primi detalii suplimentare. Comenzile cu plata in sistem ramburs vor fi expediate prin Fan Courier.

Aici puteti verifica daca localitatea unde doriti sa primiti comanda se afla in aria de acoperire Fan Courier.

In momentul plasarii unei comenzi trebuie sa treceti datele corecte si complete, pentru ca, in cazul in care datele din comanda nu coincid cu cele din buletin, nu veti putea ridica coletele .

! LIVRAREA ESTE GRATUITA PENTRU COMENZILE MAI MARI DE 250 RON , FARA TRANSPORT ( exceptand perioadele cand sunt active alte oferte) SI PENTRU CELE IN VALOARE DE 200 RON( FARA TRANSPORT), DACA PLATA SE FACE IN AVANS, IN CONT.

NU EXPEDIEM IN AFARA TARII

TRANSPORTUL ESTE GRATUIT DOAR PE TERITORIUL ROMANIEI

* CONDITII DE RETURNARE A PRODUSELOR

Pentru orice fel de probleme legate de produsele livrate de noi, nu ezitati sa ne contactati la numarul 0758.773775 sau sa ne scrieti un e-mail la adresa office@annesbijoux.ro pentru a identifica cea mai buna cale de solutionare a acestora.

PENTRU NOI ESTE FOARTE IMPORTANT SA FITI INCANTATI DE CEEA CE ATI CUMPARAT. IN CAZUL IN CARE NU SUNTETI MULTUMITI, PUTETI RETURNA BIJUTERIILE ACHIZITIONATE, IAR NOI VA RETURNAM CONTRAVALOAREA PRODUSELOR COMANDATE.

Daca dupa achizitionarea unui produs va razganditi, potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 11 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta in termen de 14 zile calendaristice de la data la care intrati dumneavoastra, sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Trebuie sa va manifestati telefonic dorinta de a le returna si sa completati formularul de retragere comanda( il gasiti in categoria ''Livrare'' ).

* Cand returnati ne-am dori ca produsele cumparate sa fie returnate in ambalajele lor originale, inclusiv folia de protectie antisoc. Ne dorim acest lucru pentru noi acordam o grija deosebita ambalarii produselor si ne dorim ca acestea sa ajunga in bune conditii inapoi. De asemeni bijuteriile nu trebuie sa prezinte modificari ( reglarea bratarilor fixe, sau a inelelor reglabile, dupa mana dumneavoastra ), sa nu fie deterioarate, sau purtate.

Garantia oferita produselor nu include deteriorarea provocata bijuteriei din cauza nerespectarii indicatiilor pe care le gasiti in categoria Termeni si conditii, a neatentiei, a neglijentei, a utilizarii necorespunzatoare a acestora, a accidentelor, sau a altor factori care nu au legatura cu defectele de manopera. Garantia va asigura ca bijuteriile sunt din argint 925. Orice reparatie la bijuterii se va efectua in mod gratuit sau se vor inlocui in conditiile OG nr.21/1992 revizuita, daca se confirma faptul ca un defect de manopera a reprezentat cauza unei asemenea deteriorari si nu utilizarea necorespunzatoare a bijuteriei de catre cumparator. In cazul in care doriti inlocuirea, nu va putem garanta ca este posibila livrarea aceluiasi model.

Nu se accepta pentru returnare produsele cu termene de retur depasite, consideram ca termenul legal este mai mult decat suficient pentru a va da seama daca produsele sunt, sau nu, pe placul dumneavoastra. De asemeni nu se accepta bijuteriile care prezinta modificari fizice datorita unei proaste utilizari, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, bijuterii rupte, cu pietre sparte sau lipsa, cu urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate .

In maxim 24 de ore lucratoare de la primirea coletului de retur veti fi informati telefonic daca produsele corespund criteriilor de retur ( sa nu fie purtate, deteriorate, sa nu fi suferit orice modificari care sa impiedice comercializarea lor ).

Doar persoanele fizice au dreptul de retragere din contractul la distanta.

* ORICE RETUR FACUT FARA CA NOI SA FI FOST INSTIINTATI IN PREALABIL NU VA FI ACCEPTAT !

Daca motivul returului este oricare altul in afara defectelor de fabricatie sau unei comenzi gresit expediate de noi, taxele aferente transportului-retur, conform Art. 5 litera b din anexa Ordonantei 34/2014 sunt in sarcina clientului. Articolul 5 prevede " va trebui sa suportati costul direct al transportului "

In acest caz, nici un retur sosit cu plata ramburs nu va fi acceptat.

De asemeni daca se constata ca produsul a fost deteriorat datorita manipularii gresite in timpul transportului de catre firma transportatoare , returul produsului nu este acceptat.

Cand optati pentru returnarea unui produs, puteti alege rambursarea sumei de bani platite pentru produs sau pentru schimbarea produsului comandat cu un produs diferit. In cazul in care ati beneficiat de transport gratuit, contravaloarea transportului vi se retine. Anne’s Bijoux va inapoia contravaloarea produselor in maxim 14 zile de la data returnarii produselor, prin transfer bancar direct in contul dumneavoastra.

* Returnarea produselor de catre dumneavoastra se va face folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea produselor catre dvs. Daca ati primit produsele prin Fan Courier, va trebui sa le returnati tot prin Fan Courier, nu se accepta alta firma transportatoare!

Conform legii 449/2003, art.11 alin.2, cumparatorul nu poate cere inlocuirea bijuteriei din motivul caderii pietrelor.

! Pentru produsele executate pe baza de comanda, sau cele care suporta modificari la cererea clientului ( ex. marirea unui inel, sau scurtarea unei bratari ), nu se accepta returul.

* Noi nu suntem responsabili de pierderea coletelor de catre firma transportatoare, sau deteriorarea produselor returnate, sau trimise pentru schimb.

Adresa de primire a produselor returnate:

- S.C. ANNE’S BIJOUX SRL, Comuna Pângărați, Sat Preluca, Județul Neamț

Plata transportului pentru produsul returnat este in sarcina clientului. In cazul in care se constata ca produsul a prezentat un defect de manopera, suma aferenta transportului o veti primi inapoi, in cont .

* RETURNARILE REPETATE DE LA ACEEASI PERSOANA, POT FI INTERPRETATE CA ABUZIVE SI NE REZERVAM DREPTUL DE A REFUZA ONORAREA ALTOR COMENZI.

* DE ASEMENI NE REZERVAM DREPTUL DE A ONORA, DOAR CU PLATA IN AVANS, COMENZILE PERSOANELOR CARE COMANDA, ANULEAZA, IAR COMANDA...

CONDITII TRANSPORT

* Site-ul nostru nu poate fi tras la raspundere pentru eventualele intarzieri in livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: conditii meteo , accidente rutiere, greve, calamitati, sau alte situatii speciale ce ar putea impiedica Curierul rapid sau Posta Romana sa livreze la timp, fapt pentru care nu vom plati despagubiri pentru prejudiciile create de nelivrarea la timp a produselor.

ASPECTE LEGALE

In aceasta sectiune va sunt prezentate conditiile de utilizare a serviciilor puse la dispozitia dvs. de catre site-ul nostru. Ne rezervam dreptul de a modifica aceste conditii oricand vom considera necesar, fara o notificare prealabila, fapt pentru care este recomandata citirea acestor conditii de fiecare data cand vizitati acest site. Termenii si conditiile prezentate respecta legislatia in vigoare:Legea 365/2002 privind comertul electronic si Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta.